Oct. 9th BBL Surgery w/ Dr. Johnny Fisher!!!

Hey everyone :) no need to say I've been stalking...

Hey everyone :) no need to say I've been stalking the site because that's a common thing to do in the rs world, lol. I'm going to keep it real short because I wrote an earlier post and somehow it got deleted which express my everything, yeah I don't have the energy lol. My price expectation is based on a quote I received from Pazimo in May 2012 and I would say at that time I had no hesitation in paying that amount because I absolutely loved him and his aura; he was very knowledgeable about the procedure, what to expect and body image. I felt completely at ease with him and honestly he was my first and ultimately only consultation I had. I've wanted this procedure before this was even a procedure, so about 6-7 years. However fast forward a few years I don't see any reviews on Pazimo that's recent. The only doctors I see rs sisters talk about is Salama, Duran, Fisher and Hassan in that order. I like how Duran's patients post op look however I have a thing about out of the country procedures and I don't want the hassle of all that; everyone else is local for me. Salama prices are kind of steep; Fisher seems to be the underdog on a come up, lol; Hasan had some setbacks that I've read. Honestly, I don't know where/whom to begin with... how to prepare, what vitamins to start taking even before you're on doctor's orders (and brand). All this if anyone doesn't mind helping a girl out, I'll greatly appreciate it :)

that's me in my profile pic however I did use the plastic surgery app and that's how i want to look; that's my wish pic, you guys! Going to make this a reality okkaaaayyyy :) thanks in advance to everyone.

Tidbits of my bio :)

I'm 26, no kids... 5'4, 180lbs even though I do not look it. I have a very muscular build, with all the loving going to my tummy, breast and face (in that order, lol). I'm going to load some pics of myself, unedited. My legs have always been great, they're toned. My arms have seen better years however they're not something to stress (I'm going to get back on an arm challenge). Under all the loving I actually have a very very nice shape, small indented waist, I love my tatas, I've always had an arch in my lower back that gives off the illusion that my bum is plump ;). Now the dreadful part my bum is boxy, it has a dent in the upper region then it blahs, lol. I don't really care for hips, however if my doc gives me some I won't complain. I love thighs, especially my thighs so I truly hope my doc doesn't need to get some loving from them. I think my shape is ideal for this procedure, well I hope it is. I've measured my bmi and it's considered as overweight and I heard they won't do a surgery if your bmi is over 35; however being that I have a muscular build that shouldn't affect anything. Whelp, I'll leave it in His hands as I do everything else, all my questions will be answered in due time.

Evaluation with Vanity Miami on 9/12 setup

Whelp, today I woke up with bbl on my mind. I won't fib and say that I've been doing everything required to get a date and so on and so forth. I think it's more so I don't have my finances all put together for the procedure yet and that's the reason why I'm lagging, anyways that's neither here nor there. I do know absolutely positive of it that I want to get it done this year. I think with all the years that I've been wanting this I know at least the basics. So I decided to call the 3 doctors I've had in mind of course Pazmino is one of the 3. I loved his vibe, really I did; however the assistance told me the office is closed on Saturday so was Salama's (another 1 of the 3). Lastly, I called Vanity for Fisher and they transferred me to a coordinator named Elisa (I hoped I spelled that correctly) and I have an evaluation for Thursday, 9/12. She said that he usually charges $5,000 for bbl however it's not set in stone; it's best I come in. So come I will on Thursday; hoping that being local matters in cost :)

Soooo, I met the man...

... and he walked thru, Fisher that is, everybody. Well, really let me begin from the beginning. My evaluation was and always has been Thursday I think I got happy too fast for just getting one that I got the date confused, so my evaluation was for Thursday 9/11 at 4:30; however my happy behind got there well before 3:30 and that's with traffic and all. The inside is not bad at all compare to most clinic locations in Mia (I'm born and raised here, my city is better than yours lol); I waited a good hour or so to be seen with a coordinator I believe; her name is Lia; I liked her charisma and her body for such a petite frame aww lawd. We got down to the basic she suspected that I'll need the full body (12 locations lipo) with bbl, price range $5,000-$6,500. Now this is when my poker face came on because I've done my research for awhile now and every rs patient I've come across so far for Fisher is $5K or less, I think one girl got it done for $4,500. I believe a tug of war will come about for the price when the time comes for that, I'm ready though (doing the crip walk). Anyways, she stated if I wanted to meet Fisher and honestly that's the only reason why I drove all the way to the other side (the boondocks) of Mia is to see him, just so I could get a feel of him. Yeah, I listen to how I respond to someone's aura/vibe. Well, I waited another hour and in that hour, this somewhat really doesn't have to do with anything but... there was this one coordinator I think her name is Lisa/Jenny and sweet baby lamb the planet that was on her back was craaazzzzyyyyy, I was told that she had a fat transfer and mostly all of her fat survived however damn! yes, everyone it was that serious. I personally positively was happy that there's a big percentage of fat survival (in certain cases and based on one's body type); I don't need my bum too be a foreign on my body, I just want to enhance my lovely frame. So on that note I get ushered in to met the man yup he walked thru, he walked down that white hall and into one of those "meet me for a few" rooms. He was to the point, funny, easy going in a "I do this all day everyday except vacay days" way. I liked him. He stated the facts about my body, what to expect and not expect... I have a boxy bum and a natural shelf and I will always be boxy and have a natural shelf; he can't change my frame however he could fill it out and I knew that already, so he said everything I expected and I loved that. I told him I want a date for mid November and he was like good because he won't be there the first week or ending of November and that was okay with moi. The evaluation with him was short and precise, I had already hit the coordinator with most of my questions. When I get everything situated then I'll probably have more. I'm just taking everything in bit by bit and not to mention rs has been really helpful on a lot of things which makes it so easy for others and I, so really thank you to every ass ass ass assssssss ladies on rs who shares their story, I really appreciate it. I received a follow up call from Vanity this morning however I was in the cottonfield and missed it. I believe that won't be the last I'll hear from them, lol... well until next time, sugas!

That "lately" game...

So "lately" I've been thinking of my pockets and how DR doesn't seem that bad now lol. I know I know... I was talking all that talk of not going to the DR and what not however I've been looking at Duran's patients and lordie they look good. No hard feelings towards Fisher of course, I'm sure if I get the 5K I'll be knocking on his operating table. It's just "lately" I've been thinking its' all. :)

Low key lurking, here & there...

Idk what's been up with me lately I think it's just one of those "uggh" vibes lol. Well today I sent an email to Duran for quote, you know to test her DR waters and she responded very very very quick. Really I was expecting to wait a minute for her reply email she or one of her minions hit me up in like an hour; with a quote of $3900 for bbl with lipo to upper and lower back, sides/flanks and full abdominal area. It's a stack or so less than Fisher and if I was to add everything that I would need for the trip, stay and post op care it would probably amount around or bit more than Fisher's quote, probably like $5500... hmmmm that's not bad. What do you ladies think???????????

how to get this a** 101

I speak of the a** so much, that the a** really should of just been born with me; to save me all the oxygen I've used. However the dear amazing lord knew what He was doing when He blessed me with everything else except that a**, lol. Now my thing is once I've really decided to get the a**, saving for it has become close to nonexistent. Money is going to everyone else except the a**. I've asked for tips however now I'll asked the gen pop. How do you all save????

I'm in the process of getting a better job and once that's secured; I was thinking of getting a second one and maybe a part time one too based on how everything goes. My thing is I don't want to get caught up with the potentially high quotes that comes with the tax season. Any tips will greatly be appreciated, thank you guys...

well done top shelf, 2 cheeks and 1 a** coming up!!!

Consultation this Saturday with Fisher, I'm ready.

Change it up - Vanity play too much!

Soooo I haven't heard from my coordinator in 3 months I left voicemails left and right so finally I get a call today from someone and I'm like "You do know that you all play too much right?" The lady laughed however I was dead ass. I told her to tell me how does the commission work with them and if I can change to another coordinator, she said yeah she'll be happy to be my coordinator mind you I'm still waiting for the email with her information that she said that she was going to send me after we got off the phone and that was at 3pm. So that probably means the potential surgery date of August 28th is out the window. Hmmm, this is just me talking ish - it'll work out.

update: how I'm looking like

I will have my balance paid in full this month or early Sept. However I don't want to go thru the coordinator I have supposedly have now, Lia. I haven't heard from her in months she doesn't return any calls. I want to switch over to another coordinator that I met by chance in the photo room. She's young about late 20s to early 30s she's slim thick 5'7/5'8 with boobs, brunette and engaged with 1/2 kids... Its crazy how she and I talked about all this for me to know that info on her but I didn't ask her her name, smh! If this fits someone's coodinator or very close to it, please send her name my way. Oh, another thing she speaks crystal clear english, no discriminating business here, IJS!

Surgery 10/9!

Dr. Fisher is my surgeon and I'm doing this finally after years of saying I was. No lie, I'm anxious, scared and excited all mixed in one. Hope I don't freak out the day of (side eye). Now I need to start on my supply list... I wonder who's page has the best supplies list????

**** Must have supplies list ****

Can you guys help me out by telling me the must have items for supplies, please???

I'm less than 2 weeks away from surgery with Dr. Fisher, any comment/dm would be appreciated!

I promise to put post opt pics lol

Oct. 9th BBL Surgery w/ Dr. Johnny Fisher!!!

I got my garment (XXXL) today and I just know that I am going to look so good lol (fingers all the way crossed). So far I have most of my much needed supplies; with my ab board arriving on Thursday. I went to Walmart (I do not for the life of me like Walmart like that, ugh but you know or whatever I couldn't resist lol) and got foams there 4 for $6.97 (I'll upload the pic) that Vanity approved of, for any other dolls who may be trying to budget as much as possible $6.97 beats $49 any day to me lol. The nurse even marked out their foams against mine so that I can cut it out to fit right. Vanity has been good to me so far (only "hmm" I have right now is that I still haven't gotten a call from the surgery dept. so that they can start that little countdown thingie), however I'm just chilling now watching cars go by lol waiting until this Friday brings it merry ol self along!!! Best wishes all! xo

1 MORE DAY!!!! FISHER BBL 10/9!!!

My day is tmw and I want to think all of those whom have been very detailed and informative on their journey. I want to personally and specifically thank @fisherdoll_chi out of all she really put herself out there for me. All I needed was just one person and thank you fisherdoll_chi for being that one, big shot out to you (you get my post op pic first) insider! lol! On the real though I just came from Walmart and got the rest of my supplies. Now come tomorrow I know I'm going to fall even more in love with Fisher bald self because I've always had absolute faith that I'll be more than Gucci with him because God, Fisher has always been my choice deep down. I've been crossing my fingers that I can have the first or second time slot for surgery however I'll see later on today. The only downside to this whole thing is that my mommy is cooking tmw and I'm hoping and praying that the food is done wayyyyyyyyyyyyyyy before 6pm because I will be so fire red hot if I don't get her cooking as my "last meal" lol..... best wishes to all see you all on the big buns side!!!!

2 Day post Opt!!

Hey I just want to update to whomever... I'll write a whole review soon however right now I get tired lol quick, everytime I go on rs I fall asleep before I could update (I'll try to see what I can type while I'm standing, just because). I was told that I got the first slot of 6am which was what I wanted because I know Fisher has a lot of heads and I wanted to get him before that lipo arm of his gets tired; there was someone else there before my sis and I however she must of been getting prepped. They came and prepped me the prep nurse barely speaking English however I roll with it born and raised in Miami. I had a female anesthesiologist she was cool very informative and answered all of my questions. Then Fisher walked in this is my second time meeting him and he's still the same he kept it real and he's funny and he told me all that I should expect and what to do and to drink a gallon of water a day and that the first couple of days is the most painful. He explained to me that my age is quite deceiving because I look younger than my 28 years however my skin does show my youthfulness because the skin is tight at my buttocks so he will put the max cc's that he could and I already knew that so I was cool with that honestly anything would be better than what I had lol. He stated that I had curves to being with and a natural shelf however I don't have a cuff and he can't make one (he stated that that's the one thing ppl think he can do however no one can do that unless you have one naturally and that tie up method could kill your skin cells and cause burns). He said that I am going to look great, my butt is going to be high for a little bit and may even look flat to me for awhile however don't panic it'll fluff out, I was just taking everything in that he was saying and didn't doubt him. I only told him to hold my hand at least one time while I was out, he laughed and said yeah I will. Then the anesthesiologist walked me to the back, laid me out and was like this is going to be wayyyyy better than Smirnoff because I told her I use to drink them at 16, lol. I told her to make sure Fisher holds my hand and that was the last thing I remembered, KO'd for me. I woke up COLD AS BLUE BALLS!!! OMG! I was soooooooo damn cold, with the chills, shivering and teeth chattering. That heated blanket did nothing for me, I was in and out of sleep the older nurse mami was sweet though, she gave me a cup of Gatorade, I think I was back there for an hour or so and they called my sis to come get me, wheeled me backwards to the back then I was gone in the back seat. When I got home and out of the car I almost fainted however fought it because my sis is a petite thing and I was thinking of my booty lol, everything is so sensitive to the touch bumps in the street a slight graze I felt it all. So far I only took the pill for nausea twice. I don't want to jinx it however my pain is very manageable to the point I'm thinking was he aggressive enough however I remembered he stated that I'm better off than most because my hemo level was 13.7 because surgery. I take the oxy/Percocets every 6 hours (I'm not trying to get hooked on them), now I take them with 1 advil, just to keep whatever pain away because I'm not ready for it ( I thank the Lord everything for blessing me this way and for my recovery and for the ppl that I have around me). My mommy and big sisters cater to my every need. Since I've been home I make sure to get up every 2-3 hours and walked 20-30 minutes or just stand for 15 mins no matter what I will purposely leave my meds and water/coconut water far away from me so I have no choice but to get them. So basically I've been walking by myself. The next day was follow up and everybody was saying how good my booty looked and I was like yeah yeah yeah lol I wished a month sped by already so that I could get this part over with and just to finally meet the real her lol. They took pics to show me because at this point I haven't really seen it. I ended up getting the massages at Vanity, I wanted to go to Miriam however I was like screw it at least if I needed to get drained I could get it right then and there from the doctor; I didn't get to see Fisher however he gave me the heads up about that already that he was going to be out. His nurse practitioner is going to be the one to remove my drain he stated because he's going to be out and she has gentler hands, lol. Everything was good to go, brought my ab board there too because the one from Amazon didn't come they gave me my triangle and showed me how and where to put everything. I had to fill out a form to the medical office to find out how much cc's were taken out and how much were put into my butt and hips. I went home and took my first shower and it felt good, my mommy has the movable shower head and I took a shower with dial soap and hibiclen and kept it on for about 3 mins. My big sis took my garment and maxi dresses for her to wash and dry while I was showering. My diet is veggie soup with chicken, grapes, protein shakes and pure coconut water. Today is the first day that I had something solid which was eggs (with low salt) and 1 thin bagel. (I haven't had a bowel movement yet, my mommy was a nurse and she said to give it some time because I haven't ate anything solid really. Today I took another shower mostly by myself because my mommy is going out of town for a bit and I'm trying to get around by myself as much as possible so the basic things I could do, my garment was washed again today. (I will get another one however I think the one I have now is not tight enough my sis thinks so too, it's a 3X, so I'll ask them tmw when I get there for my appt. what else, what else??? (drum fingers) hmmmm I think that's about it for right now while all that I can think of. Ask any questions if you want, :). The black dress is the same day of surgery, grey dress in the car follow up next day and orange dress is 2nd day too; I was laying there waiting on my faja from getting clean and drying. I have my first massage at Vanity on Monday

More pics

Taking a shower mostly by myself however you do need someone to wash your back. I'm waiting to see how this massage is going to feel tmw, I already calculated to take my oxy around 2 pm to give me enough time to get it in. I'm starting to feel the lil tingles here and there on my booty and I'll just rub on it softly thinking that's doing something lol

Tskuuuu. If I was a petty b*tch!

Didn't really sleep last night and when I woke up after getting situated I decided to check rs to see who got back to me or if I needed to answer any questions. Instead I have 4 msgs from 4 different no lives... Up in my inbox saying oh how my booty isn't as big as I thought fisher would make it, isn't he the man hands down oh I should of switched to Hasan or even Dr O because their booties have been coming out really big and nice oh why you not mad it couldn't have been me I would asked for my money back oh its because you're a local and Fisher don't do good work on locals only out of state patients and blah blah blah yada yada yada............... Me: Really, bruh. Stale face. I didn't even bother responding to the cunts because I am very happy with my results, I came into this being very realistic about what to expect and Fisher has ALWAYS been real and straight up with me. I knew I was getting what was best and great for me not for anyone else especially not for miserable lil rs thuggies. Its not my fault my booty isn't loose and I'm more than A1 with that, he fit what he could and I am grateful that he did. I wanted a booty and that's what I got of course everyone doing this procedure would want the booty size of their dreams however my bubble is far from burst. I have my arch that I always had, I have my lil shelf and a booty that would round it all out. I'm not mad. You 4 are for me though lol I'm not a commercial person so I won't blast you all however I will pray for you all because ya'll have too much idle time on ya hands. Tighten up!

On another note my massage got changed to 2pm today, I'll let you all know how that experience goes! Later.

1st Massage with Vanity

I will tell you this off the bat, please do not be late to your massage appt. because they would not adjust your hour if they have appts. after you. I wasn't mad yesterday that I only got about 25-30 mins out of my hour of massage because we were late so I took that on the chin; we were late only because there was horrible traffic due to an accident on the 826. So now I have another massage appt. at 2pm today and I already told my sis that we're leaving the house at 1pm no later than 1:15pm, cool beans. My masseuse was Maria and she was kind and hones she answered questions that she did know the answers to and the ones that she didn't she said she didn't know them lol. The massage wasn't painful at all, even when I had to stand so that she can do my stomach it didn't hurt, she was gentle. I started to think that I probably should request someone with heavier hands idk because I fully went into this thinking that the massage was going to be some lip biting pain but nope nothing. She said that they don't use the machine because I have a drain so I'll only have hand massages. I drain a little bit however I drain daily at home... maybe I don't have that much fluid build up (fingers crossed). I have massages all this week until Friday when they remove my drain. She told me I'm going to need massages after I remove my drain too however I think I might go to Miriam for those massages. What do you guys think?
Dr. Fisher

Was this review helpful? {{ voteCountOthers + ' other' + (voteCountOthers == 1 ? '' : 's') }} found this helpful