38, 2 Breastfed Kids, 5'5", 130 Lbs

I am so excited! I've lurked this site for almost...

I am so excited! I've lurked this site for almost a year now - thanks to all the ladies that post their details! I've wanted implants since I was a teen and realized as soon as my littles started to grow, they were already done. Lol. Had been scared of getting implants cuz I had read the nipples lose feeling and, well, I couldn't chance that! Plus, life happens. My oldest is 20 and my youngest just turned 4. Finally at a place that I can just "do it" - so, I did. Dr. Gorin in Tualatin was my surgeon - he and his team are super awesome! Had my implants put in this morning. Pain isn't bad, yet... Lol. We went with 396 and 371. Excited to see where that puts me. I started with a 36 deflated and padded B cup. My original thoughts were to just be able to fill in what I have but the more I looked at pics, the bigger I wanted. I hope the next few days go smoothly! I soooo can't wait to see these babies!

The day after.

Yesterday went great! Not much pain but today is letting me know all about the surgery haha Took the wrap off this morning and relieved some of the pressure feeling. Going shopping today to get some sports bras.

POD3

Nothing much has changed. I haven't taken the prescription pain meds since POD1. Tylenol here and there. My left side seems way larger to me and more firm still, but not freaking out about it just yet ???? I have to keep in mind it's still way early in the process. Never had any nausea issues or anything. POD1 and right after surgery I was just sleepy. I have been going crazy being in the house, especially not being able to do anything. Went out last night with girlfriends so that made a difference in mood. Going to drive myself today to do some shopping. Just not a homebody so this is making me nuts. I go back to work tomorrow - desk job, so that will be nice.

POD3 pic

Incisions! Day 4

Got to remove the bandages today. Only because the strips kept coming off. Still have to keep them covered but I got a sneak peek. Nothing boob-wise has changed. They get really firm and tense when I get cold.. Not too thrilled about that haha but I can't complain. One of my incisions has had the fabulous painful-burning-healing process - oh yay! But since that's the only company I have, I'll take it! I drive to work today. Not bad. I used both hands while driving to keep the pressure of turning sort of "shared". Anyway, all is going pretty dang good!

Boob warmers?

I can't help but wonder if there is such a thing as a boob warmer... Everytime I get cold my entire chest area tenses up and gets hard. Not the most comfortable feeling.

8 days!

One week down. I can sort of tell little changes... Probably changes that I can see since I check them out like allllll the time lol! Had my first post op appt yesterday and all went well. He gave me scar gel and gave me the OK to begin massages. Next appt is in 3 weeks. Still trying to take it easy but still catch myself trying to do what I shouldn't.

POD 3.5 weeks

Everything has been going pretty smooth! Haven't worn a bra since surgery (was just using pasties to keep the nips covered) and I finally decided to get one last weekend - mainly because it's getting cold here and they don't feel too good when they get chilly lol! Anyway, I got just a nice and comfy one, altho not the best looking, but it works. Been massaging throughout the day. My areolas and nipples are the most sensitive - I knew it was normal but I ended up shooting my surgeon an email and he went ahead and refilled my neurontin... Doesn't help a whole lot but better than nothing.
I'm slowly dropping the weight I gained post-op (10lbs)!
I also have my days of feeling like I didn't go big enough. I thought for sure going in to this that I wouldn't have any "boob greed" cuz I was very set on not wanting to go overboard and I even went bigger with the cc's than what was decided at my first consultation. Anyway, I just let it go and know that my decision was exactly what I wanted and to just let them settle into place and be happy. They feel great, look great, and am very happy with them.

5 out of 5 stars Overall rating
5 out of 5 stars Doctor's bedside manner
5 out of 5 stars Answered my questions
5 out of 5 stars After care follow-up
5 out of 5 stars Time spent with me
5 out of 5 stars Phone or email responsiveness
5 out of 5 stars Staff professionalism & courtesy
5 out of 5 stars Payment process
5 out of 5 stars Wait times
Was this review helpful? {{ voteCountOthers + ' other' + (voteCountOthers == 1 ? '' : 's') }} found this helpful