Well ladies just left d ER

Well hello 2 every One, I've been reading...

Well hello 2 every One, I've been reading everyone's blogs 4 about a year & now I finally decided to join the BBL sisterhood. Yay 4 me!! So a little about myself I'm Hispanic, I have no kids, am newlywed, want 2 get a bbl, tt, arm & leg lift or maybe just lipo (lost 55 lbs) if all that's possible!! Wow!! My life or goals have always been about Gettn ahead in d world & my priorities were to finish college got (2 degrees) bought a house then bought my first caddi, but unfortunately i let myself go, now I'm 195 wanna loose 20 more lbs I'm 5'4 wi no shape at all!!! So hopefully dr. J can make some miracles, lol!!! Too embarrassed to submit fotos yet but I will , Thanx everyone 4 reading

now i can joke because something is going to be done about that but BEFORE, no lol. thx so much i'm soo excited and ready to get this over with. i keep looking at myself wondering what im going to look like!! its exciting
Reply
Hey nicki - thanx I'm totally excited, can't wait.


Hey krazyray- ur hilarious, I luv ur attitude, good luck girl
Reply

hey girl,

welcome to the bbl sisterhood, gl on your journey keep us posted.
Reply

Well bbl sisters sad news!! I got a call yesterday...

well bbl sisters sad news!! I got a call yesterday saying my phone consulatation wi dr. J has been cancelled from oct.31 to nov.29 :-( was feelin kinda bummed bcuz I wanna get this over wi!! & I would've like to have done it by d end of this year!! Plus I have 4 weeks of vacation & would've like to use it then, but oh well. Grrrrr!!! & I also gained weight things aren't lookn so bright!!!
Wow!! Happybutt Just read ur post & Ur transformation looks amazing!! Congrats!! ur right he is worth d wait :-) b blessed
Reply
the wait is worth it. trust me. I posted a review
Reply
AWWW THANK YOU I WAS DOING SO WELL BUT NOW I HAVE DID A 360 LOL THE GYM WILL GET YOU WHERE YOU WANNA BE I LOVE CARBS ALSO AND SWEETS ARE MY WEAKNESS
Reply

Hello everyone I'm super excited!! just when I...

Hello everyone I'm super excited!! just when I thought I wasn't gonna achieve my dream body this year dr. J to the rescue!! Had a last minute call from Monica from dr.j office, she had an opening for a consult on oct.1 yay!! So I had my consult & he suggested since I have no kids advised me not 2 have a tt :-( i really wanted a flat tummy but hes d expert. he mentioned a j- tuck wonderd if any past dr.j patients ever had one done, i guess my queshtion is, is it really worth it or should I wait to have kids & then get a TT ?? He also suggested to get fat graft 2 d hips which I definitely agree :-o but I'm going nuts trying to find a hotel, plane tix, & someone to stay wi me, unfortunately my hubby can only stay wi me 1 week, he thinks I'm rushn everything & i should of waited. But hey I can do this ;-) oh another quick question dr. J never mentioned massages r they really needed??

Hello everyone I'm super excited!! just when I...

Hello everyone I'm super excited!! just when I thought I wasn't gonna achieve my dream body this year dr. J to the rescue!! Had a last minute call from Monica from dr.j office, she had an opening for a consult on oct.1 yay!! So I had my consult & he suggested since I have no kids advised me not 2 have a tt :-( i really wanted a flat tummy but hes d expert. he mentioned a j- tuck wonderd if any past dr.j patients ever had one done, i guess my queshtion is, is it really worth it or should I wait to have kids & then get a TT ?? He also suggested to get fat graft 2 d hips which I definitely agree :-o but I'm going nuts trying to find a hotel, plane tix, & someone to stay wi me, unfortunately my hubby can only stay wi me 1 week, he thinks I'm rushn everything & i should of waited. But hey I can do this ;-) oh another quick question dr. J never mentioned massages r they really needed??
Congrats on locking in your big day darling good luck with everything.
Reply
good luck
Reply
Congrats on your sx date!
Reply

Omg!! I was so excited I have all my stuff ready,...

Omg!! I was so excited I have all my stuff ready, thanx 2 all u ladys who always gives us great tips, even while ur busy healing!! So i Just got back from the doctors office to get my medical clearance first I was super excited my blood pressure was good which was the one thing I was mostly worried about!! But when she came back wi the ECG results she said it looked good exept one of the graphs so she wanted me 2 do it again, so I did long story short she said it looked like I had a heart attack long time ago I was like "WHAT!!!" I'm only in my 20s so when could I have gotten it in my teens!!! So yea shes gonna send the results to a cardiologist bcuz even she was surprised but she wants 2 see what he thinks!! Omg, Im so depressed but at the same time I'm like WTF is that even possible!!! should i get a 2nd opinion??? I think I wouldve known or my parents who by d way were super super shocked & were like no way!!! Well I guess tomorrow I'll have to call Monica or dr. J give them the bad news!!

Sorry ladies I should've titled it differently I...

Sorry ladies I should've titled it differently I wasnt thinking. Sorry again for the misleading title & thank u all for setting me straight I appreciate it!! Lol!!
Any update?
Reply
Hey. I concur get your health info on point & then booty :-)
Reply
Get a second EKG... It is a sensitive machine. If your health is an issue, take care of that first. Dr. J will be there! We all want you alive and well so just keep us posted!
Reply

Hello everyone & thank you all Sorry I've been...

Hello everyone & thank you all
Sorry I've been so busy wi work, gym, & trying to find a place asap get all d medical stuff cleared that I get home so tired to update, but the good news is that my blood work all came out good!! No cholesterol, no diabetes & no high blood pressure, blood count & iron came out good the only thing I was low was in vitamin D but she said it wasn't a big deal, I also have an appointment on Friday (11/02) wi d cardiologist!! Hoping 4 d best !! I also kept trying 2 reach my patient coordinator Monica 2 let her know what's going on, but she hasn't called me so I talked 2 a nurse who told me Monica was recuperating from surgery (so good luck2 her) 2 just fax what I got!! So I got my hopes up & I'm trying 2 stay positive!! I really really really want 2 thank all u lady's for giving me hope, when I was so depressed, it's kinda hard 4 me to tell any family members bcuz they r so judgmental so no one exept my hubby knows what I'm Gettn done. Well ladys till next time may god bless us all on our journey & happy healing !!
Super happy to hear your test results came back good. Praying that your ekg will come back normal and you can proceed with your sx as planned.
Reply
Where are you staying?
Reply
One step closer to your new body! I also had low vit D and I was cleared for surgery but given a supplement for it! GL and best wishes ;)
Reply

Finally I'm cleared can I get an AMEN!! My EKG is...

Finally I'm cleared can I get an AMEN!! My EKG is normal & d cardiologist explained 2 me how placing d leads on d wrong spot can give u a bad reading!! smh!! Wow what a roller coaster ride this has been & I haven't even done d procedure yet!! Lol!! Well ladies just wanna inform u all & thank u again for being so positive & giving me hope& d well wishes!! I got less than 2 weeks so gotta hurry up bcuz this sh*t just got real!! I got a month off from work bcuz I Have a technical eng. career so it's very physical & last thing I need is something 2 go wrong was thinkn of taking 2 months but I've read some grls go back as soon as 2 weeks so maybe 1 month would be just fine. I'm kinda disappointed that no one from dr. J's office has called me or let me know I'm good 2 go but hey maybe they are just busy!! I'll b posting my before pix soon but please don't judge :) he's got a lot 2 wrk wi & rearrange as I tell my hubby, lol!! Well bless everyone & happy healing!! ************CHI-TOWN 4 OBAMA**************
Congrats on everything girl!!
Reply
So glad things worked out. Obama nation!!!
Reply
Latinlicious that's wonderful news. Congrats!
Reply

Well ladies I finally arrived in ATL. Yesterday...

Well ladies I finally arrived in ATL. Yesterday was a very emotional day we had a pre-thanksgiving dinner since ill b in recup. mode!! I've never been separated from my family especially 4 d holidays so this is gonna b very hard!! Ok enough of that !! Lol!! I'll b seeing dr.j-curves in a couple hrs. & tomorrow is my big day!! Will give u guys full details later!! Love y'all !!
You are going to be OK! It will be worth it! Congrats on making the move! Tell him that the J-Curves Private jet girl says hey and that you are in good hands!
Reply
Good luck Latinliscious! Sending you healing thoughts and prayers your way! Keep us posted when you can...
Reply
Good Luck To Ya !!!! :)
Reply

This is gonna b a quick post just wanna let u all...

This is gonna b a quick post just wanna let u all know that I'm alive ( thank god) i am doing way better!! Dr. J has been great but This has not been easy at all!! My surgery was on Monday & that same day I ended up on d hospital I was dehydrated & low on blood so I ended gettn a blood transfusion well once I feel better ill update u all!! god bless everyone & please pray 4 my recovery happy thanxsgvn!!
Are you ok now? Sorry to hear that you ended up in the ER
Reply
Happy healing n we're sure u look amazing!
Reply
How are you feeling?
Reply
Atlanta Plastic Surgeon

From real self

5 out of 5 stars Overall rating
Was this review helpful? 2 others found this helpful