THINKING ABOUT GOING FOR ROUND TWO DR.PERRY

All my life i have wanted a biger butt. im very...

All my life i have wanted a biger butt. im very insecure about my body. Im 27 with 4 kids, and I have had 4 c sections. i love my babies indeed i do. but my body is f***** up. now i never had any butt. But hunny i was a dime (almos) lol. now i just want to cry when i look at my body real talk i have cryed many time be4. :-( No man have ever seen me without anything one.NEVER!!! i dont even like going to the dr. But thanks to you guys I feel like there is hope after all. So im packing my tears away. :-). i love the work that i have seen by many dr's but im in love with Dr.Salama. I want me a SALAMA MAKEOVER BBL AND TT!!!!!!!!! IM A SINGEL MOM and i work hard. Its time for me to be happy. im going to seen Dr.Salama some pics and hope that I can pay for this sexy new body. Any one that has time plz let me know any and all about this that you can. plz and thank you.

I dont know how to put my be4 pics

i dont know how to put my be4 pics

Sorry this is the only way i can put my b4 pics

sorry this is the only way i can put my b4 pics
I feel u on tht. I have my surgery on the 15th, I have a similar shape
Reply
Girl I am shaped just like u. I have 3 kids and they messed me up too lol. I'm 27 and I've decided I was gonna take back claim over my body. I've made an apt with dr s for jan 25 2013!
Reply

Is there anyone that needs a tummy tuck but only...

is there anyone that needs a tummy tuck but only getting a bbl. i need both but to save money and get it done sooner i think im going to get a tt nxt year and a bbl this year. help plz anyone

Im looking for some one to go with. i havent got a...

im looking for some one to go with. i havent got a date yet. but if anyone else looking let me know. even if you already have your date.
Me too I can always work on my tummy but there is nothing I can do for this butt lol
Reply
HAHAA girl here's my post. http://www.realself.com/review/brazilian-butt-lift-1year-post-op-dr-salama

Im about to put up some pics
Reply
ok
Reply

Ok im need to lose so wt about 25-30lbs ugh. but i...

ok im need to lose so wt about 25-30lbs ugh. but i know i can do it. water water water

Your story is so touching. You deserve to feel beautiful, especially considering that you are raising 4 children on your own. I can't imagine how difficult this must be for you, especially financially. Good luck and I look forward to your progress.

Reply
They both doing the damn thang I would say whoever is closer to you.
Reply
i know right. thx
Reply

SORRRY I DONT KNOW HOW TO CHANGE MY DOCTOR ON THIS...

SORRRY I DONT KNOW HOW TO CHANGE MY DOCTOR ON THIS PROFILE BUT IM GOING WITH DR.PERRY TO SAVE MONEY AND HE DOSE A GREAT JOB!!!! WISH ME LUCK :-) 6200.00 FOR Liposution of the abdomen, back, flanks and inner thighs with injection to the hips and buttocks. im ready im ready!!!!!
Good Luck sexyatlast, I hope everything work out for the best.
Reply
thx i hope so to. this is life changing
Reply
do u know anything about dr.perry?
Reply

Just got off the phone with dr.perry. and im so...

just got off the phone with dr.perry. and im so happy im setting my date tomrrow. yes yes yes soooo happy
Hey doll. we are scheduled for the same date, lord willing. The date will be here soon!
Reply
Good luck!! Prayer sent ! ;)
Reply
Thank you Aloha
Reply

I can't lose wt ugh help

I can't lose wt ugh help
Hi Sexy- I am thinking of going with Dr.Perry looking to do it august...good luck with yours...keep us posted! Thanks
Reply
Well, GOOOOOODDDDD LLLLLLUUUUCCCCCKKKKK! It's gonna be great. Def post pics of b4 and after! Can't wait to see them.
Reply
May i ask why you choose Dr Perry?...im strongly considering him,
Reply

Waiting for my blood work to get back.

waiting for my blood work to get back.
sexyatlast I wanna see pics ...also where did you get the condos...I am looking for flight/hotel info now...Thx...good luck to you i'll be following up with you since mine is aug 20th :)
Reply
Thx bigbooty homeaway.com for the condo
Reply
Why are you deciding
to go with dr. perry?
Reply

IM READY IM READY :-)

IM READY IM READY :-)

I'll be seeing you!
Reply
good luck!!! I schedule mine with Dr.Perry on Aug 20
Reply
What day is your sx sexyatlast
Reply

HELP HOW MUCH FOR RX. I HAVE TO PAY FOR MINE.

HELP HOW MUCH FOR RX. I HAVE TO PAY FOR MINE.
Good luck lady's
Reply
Thanks boo same to u
Reply

Headed to Miami Yall yay me and all my bbl...

Headed to Miami Yall yay me and all my bbl sister's :-)
I hope all is well for you! Keep us updated, ur in my thoughts/prayers.
Reply
im going to Dr P too! i cant wait to follow ur journey, please keep us up to date!
Reply
Good luck to you....
Reply

Just letting you all know I'm ok. I will update soon

Just letting you all know I'm ok. I will update soon
You looking realll good...congrats to you hope the recover gets better!!!
Reply
You lookin good gurl....
Reply
I'm glad the surgery is over. Get well soon!
Reply

Thank you ladys so much. im doing better. but...

thank you ladys so much. im doing better. but still got other stuff going on in my life. i will give you a run down of the sx later. but I so happy i went with dr.perry. check him out.

Oh yeah thank you Daydreamer89 & nikki86 for...

Oh yeah thank you Daydreamer89 & nikki86 for keeping me head strong . I don't know what I would have done with out your help.:-) you guys get u a bbl sister and help each other.

Sorry nikki26 :-)

Sorry nikki26 :-)

Congrats on your sx. Dr. Did a great job!
Reply
thx its been a long time coming
Reply
how is ur recovery going I am #teamperry so I need to see how the ladies feeling a couple of days after....upload some more pics if you can!!!! love love your results
Reply

Hey ladys im 4weeks and doing much better. my...

hey ladys im 4weeks and doing much better. my tummy is flat no tt. its ugly but flat lol. im going back to work next week. i need a smaller garment but dont have the money :-(. but i will think of somthing.im so happy i did this yes it was a lot to put my body though but i would do it all over again. i really needed this.
Girl you can put a corset or squeem around your garment TI make it tight.congrats again.
Reply
im glad you are doing well,just had my surgery on the 6th,cant wait for the foam to come off,so i can really see....
Reply
thank you girl. i know you looking good. take it easy
Reply

Sorry ladies I took some pics down I will put some...

Sorry ladies I took some pics down I will put some back up
You look amazing girl.i'm so happy for u ...do you mind sharing your pre-op weight? Of not I understand
Reply
I WAS 193 THE DAY OF SX THX
Reply
I don't get it
Reply

I WAS REALLY BIG WHEN I GOT MY BBL. SO I THINK A...

I WAS REALLY BIG WHEN I GOT MY BBL. SO I THINK A ROUND 2 WOULD BE GOOD. WHAT DO YOU THINK . I WILL UPLOAD PICS LATER TODAY I'M AT WORK LOL

I can't upload my pics from my phone

I can't upload my pics from my phone
Heyy girl, wussup..
Reply
Sexyatlast, where did you stay in Miami and was it resonable?
Reply
The email on your phone is not working?
Reply

Hey sorry you guys i took my pics down. i had to...

hey sorry you guys i took my pics down. i had to get a new laptop so i dont have them anymore. but. im happy i guess. my butt is bigger than it was. because i was FLAT lol real talk. and my shape is better also. but i would love to have a round two. i have not been eating right so it's on me. no one even knew i had work done i hide it well. but i will put my now 6mo pics up soon. maybe a tt will get me right. i dont want my butt to look to big or fake so idk if i will go for a round two or just a tt. but im back to working out. and i hope it helps. some of my fat came back. from not eating right or working out. but over all im very happy that I had this done.
Did you have loose skin after the procedure? I need a tt, but i REALLY dont wanns get 1. If i do it will b after my bbl. Can you post pics? Im trying to see ppl who need tts but arent getting them lol
Reply
pleeeeeeeeze show pics or please inbox me
Reply
?????? any pics?
Reply
Miami Plastic Surgeon

dr. perry is great. im so happy. he and his co-workers are great. he really cares. its not just a job to him.

5 out of 5 stars Overall rating
5 out of 5 stars Doctor's bedside manner
5 out of 5 stars Answered my questions
5 out of 5 stars After care follow-up
5 out of 5 stars Time spent with me
5 out of 5 stars Phone or email responsiveness
5 out of 5 stars Staff professionalism & courtesy
5 out of 5 stars Payment process
5 out of 5 stars Wait times
Was this review helpful? 4 others found this helpful