Big booty swag post op....mmhhh idk if i see anything lol

May 22 2013 I'll be having a BBL done. I've always...

May 22 2013 I'll be having a BBL done. I've always wanted and now my income tax dreams will be paying for it lol thanks uncle Sam. But anyway a little about me and the dr. I'm going to Miami to get the work done by Dr. Amaryllis Pascual. I have b shaped tummy and Dr. Amaryllis Pascual told me I might have a little extra skin from my lower tummy. Right now I have a tear drop butt and want Buffy the booty. I'll post pic ASAP

Im starting to get a little worried about the...

Im starting to get a little worried about the outcome, like will I have that extra skin issue

Ok so im still excited the days going by slow

Ok so im still excited the days going by slow

70 more days till bbl lol yay

70 more days till bbl lol yay

Time is going by sooooooo slow I'm ready to...

Time is going by sooooooo slow
I'm ready to enjoy my new body

Hey my bbl sister, I have never been a size small...

Hey my bbl sister, I have never been a size small nor medium in my life lol as a child I was as healthy and in high school I was too I've always been a size 14. I'm getting liposuction and a bbl to feel better about my body. I love me and I've accepted myself too, I'm doing this bc I want to see a new body when I look in the mirror I have to live with myself and only I know how it feels
sometime. So don't let ppl or anyone knock u for getting work done bc those same ppl drool over sexy curvy bodies. I have 53 more days to go
I have a important view tomorrow so please be praying for me I need this to event to favor me in God's name

Ok 45 more days

Ok 45 more days

I have 40 more days. I have another event please...

I have 40 more days. I have another event please pray that Ido well!! TTomorrow at 9

Ok so my bbl date has changed.... For the better...

Ok so my bbl date has changed.... For the better I'll be going on the 2nd May super excited I'm so ready. Please keep me in ur hearts and prayers. I'm more excited about getting a flat tummy. I've never had one but I'm going to treat myself better and I'll feel better about myself. Not saying surgery makes depression go away but feeling good about ones self sure helps

OK so I've went from may 22 to may the 2. Pre op...

OK so I've went from may 22 to may the 2. Pre op day 30 at 12 I'm just soooo freaken excited and guess what y'all my new home will be in Miami, I got the job just waiting in the background chk to clear thank God!! Thus change of sensory will bless my heart and my spirit. So many horrible things have happened to me in Georgia ugh sad smh. But any way it's time for me to start fighting for myself, loving my self more, treating myself better Girl I can go on and on ...I've made soo many friends on this site and see stories like my own. I'll come back to up date with more tummy picture so you can see a little better

4 days!!! What all do I need... help plz

4 days!!! What all do I need... help plz

Yesterday Pre-op went good. Today I'll be praying...

Yesterday Pre-op went good. Today I'll be praying and meditating. I'm making a vow to myself that I keep up my new body and stay in shape. Yesterday the Dr told me I might have lose skin on my belly but all the fat would be gogone!!!!! I want to say THANK YOU THANK YOU THANK YOU for all the support, to my new friends I meet in here and all the well widhes!!!! You ladies have made me so much better.we are a true sisterhood and the love is unconditional ... Love you

Soooooo Dr Pascual office is very unorganized, ...

Soooooo Dr Pascual office is very unorganized, it's about to be 3 and no one has called me to inform me what time to be there or the run down!!!! Thus I called and the lady I'd playing with me over the phone then finally says they have to call me back.... very saddened about this

Eating a lot of yogurt right now I don't want to...

Eating a lot of yogurt right now I don't want to be my yeast to go crazy!!!!

Okay so the pain is no joke ladies if u don't take...

Okay so the pain is no joke ladies if u don't take meds on time u will feel it

I can't really see a difference yet, Dr Pascual...

I can't really see a difference yet, Dr Pascual told me my booty will drop and look rounded in a few weeks

Idk if I have a booty or not?! Idk if I'm happy...

Idk if I have a booty or not?! Idk if I'm happy with the booty ladies.... I just thought you woke up and there the booty was.... help please

3 weeks still swollen

I've been walking and the pounds have been falling

booty to high will it drop?

my bootyis way on my backI
Dr. Amaryllis Pascual

Was this review helpful? 5 others found this helpful

Comments (70)

Sort by

Girl were are you now i have her in Feb and i would like to see your results now and know if you are happy please respond if you are still on this site Lol...
  • Reply
Yea.. it will drop. I was thinking the same thing but it will. Your shaper is the most important part of recovery now! Find one that gives you that curve appeal you want! I went to the garment store ystrdy and found some good stuff! Get it tight! Get it right! Miss New Booty! Lol.....
  • Reply
I see a change from pre-op but nothing like other results Ive seen. Ive never seen other results from this doc to know if this is the normal results for them. I hope everything works out and give it time. Defiantly get a tighter garment and foam to shape you!
  • Reply
I think you have a lot of swelling in your waist. You need a tighter garment because from the pics it looks too loose. Did you get your hips done also? Hard to tell from your pics, but all your wish pics have hips. Gl nd happy healing.
  • Reply
Don't get yourself too worried just yet...focus on healing and see what happens when the swelling goes down. Did she tell you how many cc's she gave you?
  • Reply
It looks like you have a lot of swelling but I see potential! Did you have massage yet?
  • Reply
Not yet I get them on Tuesday, I'm sister sore in nervous to let anyone touch me, the drain bags will go Tuesday as well thank God... Lol I'm trying to see the potential I was crying the day after surgery bc I was like where my horse ass at?!!
  • Reply
I agree.
  • Reply
Do you have any pics? Maybe we can help you!
  • Reply
Thank you boo I just posted some Idk if my expectations were to high or what
  • Reply
Prayers going up! May God put his shield of protection over you during you're sx! Now give birth to that booty girl!
  • Reply
My booty here boo!!! Thank u for the pairs
  • Reply
Hey I live in Miami!!! Welcome!
  • Reply
Me too!!! North Miami but I'm new to the area so I'm in need for friends outside of my familylmLmao
  • Reply
How far north? I live in south miami near kendall if u have heard of it? Im fairly new as well!!! Same here idk anyone except my boyfriend and his friends
  • Reply
N yes that office is mayhem! But results come out lookin good i love my new figure so far
  • Reply
Do u kno spanish? If not learn it ur guna need it here dnt NOBODY speak english i swear its so annoying lol but oh well
  • Reply
YYYEEESS !! thelittle I know I have to use it everyday!!!
  • Reply
I'm like 3 minutes from Pascual office by win dixi
  • Reply
Lilly called me at 4ish telling me I coming in at 9am!!! Smh and Irivette is to sexy!!!!
  • Reply
OK so u told my bf that I was just getting lipo, did urs find out about bbl?
  • Reply
Can't wait to see your results....Praying you have a speedy and safe recovery. I called Pascual's office myself, but they told me LaGrasso doesn't do the bbl and I got discourged. Maybe I will call again if he is still the bbl doc there!
  • Reply
Wtf dr lagrasso did my bbl
  • Reply
He's doing tt and breast now
  • Reply
Thank u sooooo much boo!! DR Pascual will be doing mine will update ASAP I go in at 9
  • Reply