Can't Wait, to be Dolled Out!

Hello all! At first I was a little nervous to do...

Hello all! At first I was a little nervous to do this. Then my daughter said there were lots of women on here in my age group. What's my motivation- For my latter to be greater. Personal gaol to have a flat stomach, the nice round arse that I never had, and the flat stomach and perky breast I once had.

Please join RealSelf or sign in.

0 Comments

I am absolutely open to suggestions and advice. I...

I am absolutely open to suggestions and advice. I am excited and can't wait to get this show on the road. Too bad I didn't have it done in Nov12 since I am leaving on the Tom Joyner cruise pre-newbooty:-). If you have had this procedure with Yily or anyone that you thought was awesome. Please share. I am new to this site and need friends lol.

Please join RealSelf or sign in.

0 Comments

My measurement now are 38-40-36. I am 5'.5'' and...

My measurement now are 38-40-36. I am 5'.5'' and Iway 156lbs. Needless to say my profile pic is me wishing on a star. I figure if Lisa Raye can look like that at 46, it's not too much for me to ask at 42.

Please join RealSelf or sign in.

0 Comments

Hello everyone, just in case any one mistook my 5'...

Hello everyone, just in case any one mistook my 5'.5" for me being blessed with a little height;-). I am 5'5" when I'm rocking my stilettos lol. Look again I am 5' 1/2", yeah, yeah, yeah I am a shorty. At least I almost never have to wear flats to accommodate a man.

11 Comments

Damn I didn't know lisaraye was 46! Wow. I'm 5'6 and a 1/2 and I I could use 3 more inches of height... HA! I'm da shortest girl in my family.... Ugh... And I can't wear heels b/c I have flat feet... I'm going to Yily June 6th and I'm so glad you and your daughter are doing this... Super Cute... I'm gonna watch you walk and waist while your here....
  • Reply
Awesome ! Welcome lots of kisses and hugs all the way from Canada !!
  • Reply
Kimmiee, Thank you for the xoxoxox all the way from Canada!! I look forward to getting to know you and sharing this season of my life with you. Canada, you will be my second aaquaintance for there. I hope you and I get to know each better than that. XOXOXO right back to you Kimmiee. Not to mention I had a best friend whose name was Kimmy;-). She died seven years ago and I miss her like it was yesterday.

To post a before pic or not? Hello Yilydolls...

To post a before pic or not?
Hello Yilydolls and Yilydolls2b. One step closer to DR! Flight BOOKED! My daughter (Highsididdy aka Bootygreed lol) has a body that I think is great just like it is. She sure didn't get that body from her mama lol. If I had her figure, like I said in an earlier post I wouldn't be having sx. I am really disgusted with the way my body looks with flesh showing. I didn't even want to send my pics to Yily. I have learned how to dress for my body shape, considering I am Sponge Bob's lil sister and all. I haven't seen that many before and after pics posted. I can't wait to post my after pics but I am a little less anxious to post the befores. Come on pre and post Yily Dolls, help me out post some more before pics.

Please join RealSelf or sign in.

0 Comments

Hello Yilydolls and Yilydolls2b. One step closer...

Hello Yilydolls and Yilydolls2b. One step closer to DR! Flight BOOKED! My daughter (Highsididdy aka Bootygreed lol) has a body that I think is great just like it is. She sure didn't get that body from her mama lol. If I had her figure, like I said in an earlier post I wouldn't be having sx. I am really disgusted with the way my body looks with flesh showing. I didn't even want to send my pics to Yily. I have learned how to dress for my body shape, considering I am Sponge Bob's lil sister and all. I haven't seen that many before and after pics posted. I can't wait to post my after pics but I am a little less anxious to post the befores. Come on pre and post Yily Dolls, help me out post some more before pics.

16 Comments

Is dat a Yorkie on da ground... I'm really in love w/yall now... The other thing I love more than women is DOGS and Terrier's are my FAVORITE Breed...AWWWWWW.... OK, OK, OK back to you... Good for you for posting... You don't have a speck of cellulite (jealous) the elasticity in your skin is like a 20 year old (really fucked up now) Love your legs (mine are toothpick)... You gonna be beating da yougins off gurl.... Cougar Bait.... Ha!.... Awwwww whats da Yorkie's name...When I call Booty Greed your gonna have to introduce her/him to Auntie Mayn.....
  • Reply
Yes my dear he is a yorkie. And he is a spoiled brat. Thanks for the compliment. You are right I have no cellulite. neither does my 70yr old mother. I wish you were here to babysit while we are in the DR. My oldest daughter will watch him
I put off getting my yorkie to get a BBL. so maybe next year. I love those dogs! So sweet but CGray how in the heck did you see that? I still don't see a dog in the pics lol

Hello Dolls, New Dolls, and Dolls2 be. I must...

Hello Dolls, New Dolls, and Dolls2 be. I must admit that I am just a wee bit excited. Tuesday April 23, 2013 My oncologist gave me her full blessing, wrote my prescriptions that Yily suggested. She also told me I don't have to see her for one year. Lord knows I have been looking forward to those words for almost four years. The Friday April 26, 2013 my PCP gave me his blessing also. HE told me that I'm in better shape today than I was when I got sick December 2009. To think August 2009 I had my heart set on having this procedure done. At that time I was looking into Mexico. May 3 is here. In five days a new Yily Doll will be sculpted. I can't wait to be presented. No two dolls are exactly alike. I'm also excited for my daughter, Little, Mz Alston, and all the other Dolls to be manufactured this week. I will post my final before pic Tuesday or Wednesday. I will u the pics of my supplies probably the same day.

2 Comments

U were posed to change ur title too lol. So excited and happy we r doing this together. I kno we will b even closer after this bc of it. I appreciate u so much for being honoring all my decisions tht i hav made over the past years nd standing by my side as an awesome support system. Its bn a CRAZY year.but wht shld i expect? Mamad always got my back. Hopefully i dnt gt in one of my moods nd "accidentally" b mean to.u. lol:-(( lets speak great things into existance tho so.ima b the most pleasant yougest daughter ever lol. We here we here we here!!!!!! Ready to experience it all. I pray u love ur end result and everything works out exactly as we hav hoped. Love u much. Xoxoxo
  • Reply
Awwwwww I feel all Mushy Inside....

Hello Dolls, New Dolls, and Dolls2 be. I must...

Hello Dolls, New Dolls, and Dolls2 be. I must admit that I am just a wee bit excited. Tuesday April 23, 2013 My oncologist gave me her full blessing, wrote my prescriptions that Yily suggested. She also told me I don't have to see her for one year. Lord knows I have been looking forward to those words for almost four years. The Friday April 26, 2013 my PCP gave me his blessing also. HE told me that I'm in better shape today than I was when I got sick December 2009. To think August 2009 I had my heart set on having this procedure done. At that time I was looking into Mexico. May 3 is here. In five days a new Yily Doll will be sculpted. I can't wait to be presented. No two dolls are exactly alike. I'm also excited for my daughter, Little, Mz Alston, and all the other Dolls to be manufactured this week. I will post my final before pic Tuesday or Wednesday. I will u the pics of my supplies probably the same day.

31 Comments

Where you at Gurl.... You need to post some hope for me or whatspp me some pics.
  • Reply
Cgray I'm sorry I've been out of touch. Surgery was a great success but recovery has been a straight up "BITCH". Not to mention that High hasn't been feeling the greatest. She has been having headache and dizziness that seem to be just resolving today and we are 9days post op. We will have our final post-op massage which I must add hurt a hell of a lot more than I anticipated, today at 12noon. Then off to cipla bright and early 5/13/13 to hopefully and prayerfully get this damn drain out. Then we fly out first class around 2p and will be back in Indy around 945p. I will ask High to post a couple for me. By the way Happy Mother's Day. I reckon we will have a nice dinner here in the DR although I haven't really been able to eat more than a few bites of food here and there which is perfectly normal for me after surgery. Please know ladies that the Tummytuck, extensive lipo, and BBL is no joke. I just knew because I've had other surgeries that this would be a piece of cake. Well it hasn't been. But my beautiful Butt and stomach has been worth it all. My incision is beautiful and I'm only 9 days post op. Sorry for the long rant.
Happy Mother's Day and I am glad you and your daughter are doing great and that you already love your results. We want to see pics.. I am going in July. Happy recovery!

Ok this is only to get me by until tomorrow. I...

Ok this is only to get me by until tomorrow. I will post some more pics. I'm sorry to all that care. It has been a struggle to get these pics up. My computer is broken and I am back to work already so please forgive me.

6 Comments

Yikes I ddnt realize u were a 36 before lol. Nd now ur a 41.5 thts so unreal lol. U had some fabulous fat to donate to tht rump. I'm a lil jelly. Xoxo
  • Reply
Are you serious? I knew I was around 36. I'm happy with my extra 5.5 inches. Yily told me its going to be really nice once the inflammation in my waist, back, and stomach are gone. I totally believe her. Can't wait. So far so good. Love u High.
LOVELYYYY!!!
  • Reply

New pics

I'm happy. 5.5 inches up in my hips and booty waist is 33

8 Comments

Lookin good hope u heal safely
  • Reply
Mommy dearest!!! So happy u r doing well! Grl, I see the transformation and I think Yily did a great job on you hon. Ur TT incision is flawless! I see the booty nice and round too... Too happy for you boo. Mwahhh. God is soo Great!!!
  • Reply
Thanks sweetie. Yes God is soo sooo good. I am progressing quite well.

Attention! News Flash Sponge Bob's sister is MIA!

This Yily Doll May 3, 2013 edition has some new curves.

1 Comments

Thanks Dianagoodies

More Pics

10 Comments

newmsbooty, how r u? Recovery still going well? Just checking in.
  • Reply
Hey Mom how u doin i herd the great news a couple of inches sure do make a difference i havent measured myself because it went flat due to the hospitalization but its started fluffing up and stuff so fingers crossed for a round bootay
  • Reply
Hey Babygurl II, I'm good. I have about 4.5-5inches consistently. I measure 41.3-40 most day. Your sis High swears if she didn't know my before measurements were 36 she would think I was making up those numbers or that I didn't kno how to use a measuring tape. I don't know what's would be worse, her thinking I'm a liar or a dumb azz. I guess if I didn't know her I wouldn't really care what she thought. No on to you. I'm glad u are better. In spite of the surgery you are going to have to have. I think I may have a small seroma. I kno I should have waited to get my drain out, but I was so over it and wouldn't take no for an answer. Ana told me I should probably keep it in another 3-4 days because she still felt lots of inflammation. If I do have a seroma they will have to knock me out too. I haven't had any fevers or any real pain to talk about. In box me you and your mommy's cell so I can call u. Know that I am thinking of you, praying for you, that I love you Babygurl II.

A few pics with clothes on

I am still very happy with my decision to be a Yily Doll May 2013 edition. My waist is now a 31 and my hips are consistently 41inches. I am still hopeful that my butt will fluff more. I'm about 38days post op.

8 Comments

Great results!
  • Reply
God Dammit you better Work those Heels. Ugh I have arch and cellulite free envy. Imma hater. Fuck it
  • Reply
You look great already & will only look better! Happy healing :)
  • Reply
Dominican Republic Plastic Surgeon

My duaghter actually started all the research. From what I have seen thus far, Yily is the best for the price range and even a higher range. My daughter and I will be sharing this experience together

Was this review helpful? 6 others found this helpful