Write a review

4 weeks n 4 dayzzz post op feelin great

After having 2 c-section my stomach hangs and I...

After having 2 c-section my stomach hangs and I really don't like this image. I'm so nervous about havin both procedures done (ftt, bbl with lipo of inner thighs), but I so want a bangin body!! I not so worry about the pain I just want the procedure to go safely and make it back home to my babies n husband. I'm leaving it in the wondeful hands of Dr. Salama, and I can't wait to see my results.

Please join RealSelf or sign in.

0 Comments

So upset !! I was told Dr. Salama is not doing tt...

So upset !! I was told Dr. Salama is not doing tt n bbl together. I don't know what to do should I just get the tt but why I'm I flying out to florida to do this if I can do it here in NY. I wanted a bbl but heard his results are not going as well as he wants them to. Urgggggg I saw so many wonderful results I'm so confused. What do u think ladies should I do the tummy tuck here or with Dr salama. :( so not in the mood so ready to just cancel this damn thing.

Please join RealSelf or sign in.

0 Comments

I FEEL IM GETTIN...

I FEEL IM GETTIN HUSTLE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!. HOW I WAS BEING CHARGED ONE PRICE AND NOW IF I CHOOSE ONE OR THE OTHER IM GETTING CHARGED 4 THOUSAND MOREAND IF HAS TO BE 2 SEPARATE SX WTF.I WANTED TO DO A BBL N TT BC HIS RESULTS WERE GREAT, BUT TO HIM THEY ARE NOT. THERFORE IM THROWN OUT THERE TO MAKE A DECISION WHEN I MADE ONE ALREADY TO GO AHEAD. NOW HE WANTS TO CHANGE SHIT UP WHEN IM ONE MONTH AWAY. DOES ANYONE KNOW ANOTHER DOCTOR WHO DOES BOTH AND HAS BANGIN RESULTS THATS IN THE NEW YORK OR NEW JERSEY AREA?

Please join RealSelf or sign in.

0 Comments

I wonder how a BBL would look without a tummy...

I wonder how a BBL would look without a tummy tuck?? Do u think the skin would get tight or would it hang more. Don't they lipo the upper and lower abdomen ??

7 Comments

How much is he charging u for both
  • Reply
I AM HAVING SX ON JUNE 29TH. CALL UP AND MAKE A CONSULTATION.
  • Reply
WHEN ARE U DOING IT/
  • Reply

I'm 5'2 and194 has anyone been this weight and had...

I'm 5'2 and194 has anyone been this weight and had a good bbl all my weight is my stomach?? Very curious

1 Comments

11,000 I AM GETTING LIPO OF MY WHOLE BACK, TT, AND BBL.
  • Reply

ANXIETY !!!!!!!! GETTING READY TO BOOK CONDO AND...

ANXIETY !!!!!!!! GETTING READY TO BOOK CONDO AND FLIGHT. IM SO NERVOUS!!!!!!!

Please join RealSelf or sign in.

0 Comments

Can someone answer this question for me please. Y...

Can someone answer this question for me please. Y are some of the girls wearing tee shirts under their garments? I would like to know the purpose and benefit of this. Thanks ladies ;)

11 Comments

Yup and I hate this garment lol
  • Reply
The tshirt is to help prevent the garment from rubbing against the skin. These damn garments get uncomfortable. :(
  • Reply
Thanks yayforme did u do your yet?

4 more weeks to go. I wanna scream can't wait to...

4 more weeks to go. I wanna scream can't wait to get this bootay with a slimmer figure... Wow I can't believe it flew by so fast. One more month I'm freaking out!! I'm so nervous lol

Please join RealSelf or sign in.

0 Comments

I cant believe its going down in 3 more...

I cant believe its going down in 3 more weeks!!!!!! im screaming inside.... i cant wait till its all over already. Im so excited :)

Please join RealSelf or sign in.

0 Comments

I have before pics I want to upload from my phone...

I have before pics I want to upload from my phone I have a mytouch slide. Can some one help me lol

Please join RealSelf or sign in.

0 Comments

OMG I'm 2 weeks away !!! I can't beloeve its so...

OMG I'm 2 weeks away !!! I can't beloeve its so soon. I'm trying to do as much as possible with my kids before I'm home bound with restricted activies lol. I can't wait till its all done. The things we do to stay beautiful geeshhh...

Please join RealSelf or sign in.

0 Comments

At 5'2 192lbs

at 5'2 192lbs

2 Comments

At 930am. Sounds good let me know
  • Reply
lee bunz when does your flight arrive....maybe we can do lunch/dinner
  • Reply

OMG its going down in 8 more dayzzzz I can't...

OMG its going down in 8 more dayzzzz I can't believe this. I'm so nervous n excited !!! So many thoughts is going through my head n I'm wishing for the best. I want this ova with already so I cana enjoy this body n get back to my normal crazy life lol. I have so much anxiety its crazy!!

2 Comments

Thanks I'm so nervous and excited mixed emotions ODEEEE!!!! Lol
  • Reply
Yay... SO EXCITED FOR YOU!!!! Can't wait to see your results. I will be checking on you how the recovery is going for you :)
  • Reply

OMG my heart races everytime I post I can't...

OMG my heart races everytime I post I can't believe its next week aaaaaaaaaaaaaaaaa lol can't wait to have that bootaaaaaayyyyyyyyyyy n smaller stomach urggggggg ;)

2 Comments

Ty lina ;) I'm doing the bbl first I want dat ass lol
  • Reply
Good luck!!!! Did you decide which sx ur having first? Bbl or tt?
  • Reply

Ayeeeeeee!! Screaming inside so nervous n excited....

Ayeeeeeee!! Screaming inside so nervous n excited. I'm so ready to make this botaaaayyyyyy clap lol

Please join RealSelf or sign in.

0 Comments

Will update when I'm done and feeling well. ;)

Will update when I'm done and feeling well. ;)

12 Comments

I hope you're feeling beter LEE_BUNZ!!! I have been checking everyday on you to see if you have posted anything, but I see you're just going to wait until you feel much better. Totally understand. Prayers Your Way Ma!!!
  • Reply
Hope you're having a great recovery
  • Reply
Lol. I had to comment back. Loved that lmfao. This journey has been a rollercoaster full of pain. Today is my 6 day post op n I actually feel better tonite. Ill give a full detail when I'm fully recovered bc this is something else. I just wanna say Dr. Salama has been wonderful in helping me get better . N just want a more speedy recovery.
  • Reply

Hi ladies I just wanted to say I feel freaking...

Hi ladies I just wanted to say I feel freaking Great !! Dr. S is the man n my bootay is poppin lol..
Day 1 sx day was horrible I fainted ended up in the er needed 3 bags of fluid. Dr. S checked up on me n made sure I was ok. 2 days lata I was back in my condo swollen.
Day 2 n 3 aventura hospital nursing staff natacha horrible morning n night nurse both name natacha they should get another profession.
Day 4 broke down crying wishing I nevaa did it in so much pain stomach feeling like a hard rock . First massage was ok
Day 5 finally usedd the bathroom omg hard as a rock.
Day 6 feeling alittle better finally could walk around alittle 2massage great drained a lot.
Day 7 depressed wanting to go home missing my kids got my drain taken out n needed another one inserted bc I was retaining fluid. Didn't hurt.
Rest of the days much better on pain meds every 4 hrs on the dot.
2 weeks lata feeling good sweeling less n really feelin my body
3 weeks lata wow my ass is huge never went down n is so perfect.
4 weeks lata showing this ass off feeling really good n wanting a tuummy tuck bc I want to get rid of my lower belly.

I still have a stomach bc he can only take out 4 liters n I was not a skinny woman but ladies he did a great job on me bc my stomach is smaller n I have a nice ass with hips now wonderfful shape much freakin better than wat I started out with. I will post pics this week. I would def. See dr. S again. Everyone is different I heard a lot of negative reviews but mine is positive. Team salama all the way ;)

15 Comments

Wow, can't wait to see ur pics Friday ;-) u look good momma! I too have been having a hard time figuring if I should do the bbl or TT or both together with someone else. It's not an easy decision..Dr Salama gave me my quote at 7799 last month, so he's def going up in cost fast. I have a consult next month with dr Markmann and he does both together but he charging almost 20k! What's a girl to do? Lol well eneways, u look awesome so happy for u! Have fun clappin this weekend! Lolz
  • Reply
Lmfao ty .. I hear markman is good but dr. Salama is great. Go with your heart n u will be fine. Dr. S prices I see is going wayyyy up
Hi I can tell your body shape looks different even in the garment. I like the butt shape as well. Please post pics of your stomach for us girls like myself meaning some saggin skin, I would like to know if your skin retracted. I'm so up in the air about what and who I should go to. TT first or BBL or TT and BBL I'm so confused. Happy healing girlie!
  • Reply

Hey ladies if anyone is looking for a place to...

Hey ladies if anyone is looking for a place to stay I have the hook up with a condo on the beach its beautiful and the host is great. Let me know if u are interested. Its 7 to 10 minutes from Dr. Salamas office and supermarket depending how fast larry drives lol. Again let me know if u interested.

33 Comments

Hey stranger... how have you been?
  • Reply
You look great!!
  • Reply
Ty he does great work but duran work is on point as well for half the price. I gain weight tho not much. My ass also did lol . Best thing I ever brought I tell u. Lol
Miami Plastic Surgeon

He's great ! If u want a fat azz he's the man!

4 out of 5 stars Overall rating
4 out of 5 stars Doctor's bedside manner
4 out of 5 stars Answered my questions
4 out of 5 stars After care follow-up
4 out of 5 stars Time spent with me
3 out of 5 stars Phone or email responsiveness
5 out of 5 stars Staff professionalism & courtesy
5 out of 5 stars Payment process
3 out of 5 stars Wait times
Was this review helpful? 2 others found this helpful