Write a review

Anybody wants a July 25th date...

I plan on having a tummy tuck, lipo, and butt lift...

I plan on having a tummy tuck, lipo, and butt lift eventually... I'm going to take it one procedure at a time... But really need some motivation.... I have my consultation on Feb 1st. I'm excited and nervous at the same time.. I don't know if he will tell me to lose weight or what but I'm willing to do whatever it takes...

Of course I know I may have to use Healthcare...

Of course I know I may have to use Healthcare Financing Direct but I would love to know how much are woman actually paying a month to them? Please answer if you can...

Is there anyone who has an earlier consulation...

Is there anyone who has an earlier consulation date than Feb 1st... Im sooo ready to get there now......

So I got approved for Healthcare Financing Direct...

So I got approved for Healthcare Financing Direct YAY!!!!!!!!!!!!!... Thank God, I was sooooo nervous..... The only thing is they give you 90 days and then you will have to reapply... So that will be until the end of march for me and I know Dr. J is probably booked up at least through April. Do anyone know if he still have some March or April dates.... Im really not worried about my butt, I just want a flat stomach and back and my limit is $10,000.00... now if a but can fit in that budget I wont be mad lol!!!!

My feelings are soooo hurt right now, I just...

My feelings are soooo hurt right now, I just talked to Michelle with Dr. jimerson office to ask when the next open for sx.... The next date is not until June 26 ugh!!! I gotta make a deposit ASAP... Because I wanted my surgery done in April atleast... If someone have a sooner date and wanna switch please let me know..... Please

Is there anyone that have an earlier sx date that...

Is there anyone that have an earlier sx date that want their deposit back.... I need a sx date earlier than May.....

I talked to Aziza today and she is soooooooooooooo...

I talked to Aziza today and she is soooooooooooooo loving.... She answered so many questions I had and im thankful for her. I did pay my $500.00 deposit and scheduled my sx date for July 25, 2013 at 10:00 am..................... If anyone have a list of the items I would need could you please provide me with it.... Thanks soooo much.... Team excited................

Are there any ladies having surgery on July 25th.....

Are there any ladies having surgery on July 25th..... I need a buddy.............

I am going to Hawaii June 10th week and I need an...

I am going to Hawaii June 10th week and I need an early date soooooo bad... If anyone is willing to help me please inbox me ASAP. Alot of ppl switch but its always last minute. I need to have everything in order by then.... Thanks in advance my BBL Dolls....

From now on I will only deal with Aziza. She goes...

From now on I will only deal with Aziza. She goes over and beyond what the other patient coordinators do... I love her dearly. She makes you feel comfy instead of like you are getting on her nerves. We could actually talk for hours. I feel if you dont pay your deposit with a certain coordinator they really dont wanna talk to you. Which I feel thats crazy.. As lomg as I paid Why do I have to continue to talk to the same person I paid with. You should still be able to give me the same info. So for now on Its Mrs. Aziza all the way... She is so warming compared to the others.

So after talking with Dr. Jimerson, Ive decided to...

So after talking with Dr. Jimerson, Ive decided to keep my original SX date of July 25th... I was not expected to pay $17,000.00 for SX. He suggested I get a BBL as well. In which A tummy tuck with Lipo would have been great but I do wanna look good. Ummmm where will I come up with all this money... Im not for sure but I will find a way out especially since Health Care Finance only gives $3,000.00 now compared to the $5,000.00 I was expecting.... SAD FACE......

My room is booked at Extended Stay but the total...

My room is booked at Extended Stay but the total is almost $900.00 for 12 nights and Im trying to cut my budget down a little.... Has anyone stayed at Sun suites? If so what are your reviews on the stay.. Sun suites was only $534 for the 12 nights and thats a huge difference... Anywho, July 25th is around the corner and Im soooo exicted..... Time is fasting approaching.....

I'm so frustrated.... There is always somebody to...

I'm so frustrated.... There is always somebody to say I'm wasting money or you can just exercise.... Tired of the negativity... If I didn't ask anyone for money why am I receiving so many opinions.... At the end of the day every woman wanna have surgery on something they hate about theirselves whether they admit to it or not so I'm just actually going through with it... So what's really the problem...

So I talked to a patient coordinator and she told...

So I talked to a patient coordinator and she told me the healthcare was lowered to $3000 Instead of $5000 due to a large amount of ppl not paying back the money.... So lets be serious ppl please pay your money back because dr. J does a great job and if it wasn't for him alot of us wouldn't be getting this surgery or even having the opportunity....

All I want is to pay for my procedure but its sooo...

All I want is to pay for my procedure but its sooo difficult getting in contact with Aziza... I mean they need their phone on them 24/7

Have anyone stayed only a week after surgery......

Have anyone stayed only a week after surgery... I'm getting a tummy tuck and I really don't wanna stay 2 weeks....

I just want my $500 deposit back... I was in car...

I just want my $500 deposit back... I was in car accident and it really has set me back. I was really looking forward to this now everything has changed...
Atlanta Plastic Surgeon

I found out about Dr. J by watching TI and Tiny... I have been addicted to this site ever since.... Im sooo ready for my transformation...

Was this review helpful? 1 other found this helpful

Comments (27)

Sort by

U got her cell #
  • Reply
Girl naw I wish....
  • Reply
Inbox
  • Reply
Hey chick!!! Girl I'm here and cant sleep!!! Super excited about my surgery in the morning! But Sun suites is nice!! $284 (that's with tax) for 7 nights.. Full kitchen and double beds!! Great vaule!!
  • Reply
Wow!!!! Ok I just needed some type of review because I was nervous
  • Reply
I will still be in ATL during ur date lets meet up! :)
  • Reply
That's great.... I'm about to start shopping. I actually got a flight to ATL for $55 for me and my boyfriend.. I will be using healthcare direct as well I just hate they lowered the amount to $3000. And I'm saving the rest...... I would love to meet up.... I think ima stay at extended stay....
  • Reply
Omg $55 thats dope how did u get that great deal??? I know sucks that they lowered it!!! Urgh! Do u have to reapply? I have to reapply b.c it expires in 90 days I am PRAYING that i still get approved when I apply which they said that I should...Im thinking about staying at the hyatt or holiday inn although they r a lil pricey....
  • Reply
Yes I do have to reapply which that sucks.. AirTran had a sale on one ways and I got it.... Yes those hotels are a bit pricey that's why I'm looking for comfort and less pricey.. Since they took the price down I may just get my tummy tuck with lipo and throw out the BBL...... My limit is 10,000.
  • Reply
O ok makes sense well I will be following u girl! Wishing u the best! Xoxo
  • Reply
Exactly babe! I only told my mom and I dont plan on telling anyone else! I agree the less ppl know the better. We have to live for ourselves and nobody else! #LiveFree ;)
  • Reply
I agree.... I told my friends but they are not supportive at all.... They just feel its a waste but I didn't ask them how to spend my money lol!!!! They just mad because I'm doing it and they ain't lol!!! You got everything in order?
  • Reply
Lol exactly! Watch theyre going to be sweatin u when they see how good u look ;)...but I should be all set with Healthcare Finance Direct and now saving for the remaining half...got my appts booked, caregiver, starting some shopping too...so I'm slowly but surely getting everything in order...hows everything on ur end???
  • Reply
Exactly and girl damn these folks my sx was last friday I look good and feel. good and who ever got a problem fuckem in my bernie mac voice I'm happy I did it u will be too
  • Reply
Thanks boo and that's my attitude... Fuckem
  • Reply
Hey honey! I am july 17th looking for a buddy too! Do u think u will keep ur date?
  • Reply
I may keep my date.. I really want an April date tho. Because I'm going to Hawaii in June. But my boyfriend want me to get my butt done as well. He says if I'm doing tummy tuck and lipo I might as well do the whole none yards but I would have to pay cash for alot of that because he only give $5000 toward the procedure....
  • Reply
Nine
  • Reply
Ya a april date would be nice! Im just trying to get my finances together. Well let me know if u keep it maybe we can meet up I'll prob be traveling alone...
  • Reply
Ok cool I already booked my room at extended stay because I needed a kitchen and space... Those hotels he prefer don't have kitchens so that Was a no go..
  • Reply
Oo good to know! I will look into them...
  • Reply
Hey girlie! Good luck! If you find a earlier consultation date I would gladly take you Feb. date!
  • Reply
Hey hun, I will most def keep you in mind... I was kind if upset about the surgery date as well.. He is really booked so I probably won't have my surgery until July unless I come up with the cash, that's the only way he coming in on his off day if you pay all cash...
  • Reply
Oh really? Hmm good to know! Its crazy how booked he is!
  • Reply

Welcome to the community.  Slow and easy is the way to go here:)

If you go to the Healthcare Financing website they have calculators for you to use.  You will be able to enter the dollar amount of your procedure and figure out the monthly payments.  

Keep us up to date on your planning process.  

  • Reply