chocolat3

Location: Houston,TX
Member since 2/24/2013

Activity

  • 279 total posts
  • 1 review
  • 278 comments

Reviews by chocolat3

Duran Doll ;)

Ive been lurking half past forever - been on this site for years looking at experiences from the implants to the fat grafting craze im now sold! I wanna booty! 2 off my friends went and got shots for $600 in Dallas but im a true skeptic and Ill pay for my health. Im more invested in shape than... READ MORE

Recent comments from chocolat3

It probably IS a faja - burn - i had one myself - there lots of girls that had had and wrote about faja burns.......it has nothing to do with surgeon technique READ COMMENT

Tht shit sucks i hope it gets better....these dr doctors gotta do better smh this is too crucial READ COMMENT

Ladies pleasw research i have a burn on my stomach from the girdle also. The type of technique Duran n yily use ia tumes.....lipo.....the ultrasound method is the one associated with burns. Did u wear padding on your bac before u put... READ COMMENT

I went to duran n the dr READ COMMENT

Yup but im not posting pics at this point - not here - they always end up in sumbody wish pic album or blog or something - read my blog for more info:) READ COMMENT