Want my Sexy Back - Bala Cynwyd, PA

Hey rs im 33 years old 5'9 175 pounds no hips a...

Hey rs im 33 years old 5'9 175 pounds no hips a little behind... I have been on this sight for at least a year im trying to get a bbl in july by carmen dimario in philadelphia.. I really want this procedure and my mind is made up so bbl here I come.

I have been looking at pictures and I just don't know how much c.f. would fit my body, I don't want a big ass but a want a sexy ass coca cola body shape lol...if any body have any suggestions and pic from this doc please share cause there is like one or two one here..

bout to book my big day

Hey rs ladies..I know I have been mi a but school is kicking my ass two more months left and im done yeahhhh.anyway so im going to see Janet today to set my date finally. .God is so good I received my money this morning on the day of my appointment..im shooting for mid june wish me luck .

couple months to go

Well surgery is june 12 th ...all I need is my medical clearance and im on my way....perfect timing I graduate from nursing school in April so everything is happening as plan.....timing is everything like they say....I just can wait to feel sexy and just have the body I've always want...feeling real blessed on this sunday

june is to far man...

Its almost 12am and my ass on rs smh...I cant wait to get this surgery im addicted to this sight yo....

still trying to decide how big I want my butt

M mmmm hey rs im still trying to find a pic to show my doc of how I want my new body to look like.... hey im trying to figure out how does applying for Fmla to take time off for work with a surgery like this. if anybody had experience with this please let me know how it works please...

still haven't found a good pic of my dream body

Lost count on how much days till surgery in june...its too much days to be counting...I keep trying to figure out how I m going to look...

getting anxious! !!

Wow ...theses days are going so slow I just wanna get it over and done...I put my vacation days I put in for 22 days off work and I might take longer if I need it...I still haven't bought anything yet and I know I should really start getting some stuff...nobody in my family knows about my surgery I know they are gonna try to talk me out of it....my thank god for family though my baby girl gonna be over my aunts house for the summer..I dont want her to see me in pain anyway..
carmen dimario

Was this review helpful?

Comments (67)

Sort by

Hi Yari27, I had my surgery done with Dr. Dimario Jan 31 I'm on my on week 8th, I'm so upset that I just came across this website now I would have loves to track my surgery, if you have any questions let me know
  • Reply
Hi @I wantabigbutty215 how was it?And do u like ur result and how much ccc's lol..
  • Reply
Yari to tell you the truth I wish I had researched the whole thing a lot more than I did, my friend told me about them one day, three days later I might with Janet and two weeks later I might with the doctor and the week after that I had the surgery with no research, I wish I would I have found this site than, so I have no idea how many cc I had put in, and I wish I would have taken a wish pic which I didn't, because he doesn't like doing big butts he likes making them portion and natural to your body from what I have been told from other people that I have meet there, my butt has a nice shape but I think it's the same size it was when I went in just shaped nicely, follow there instructions it's been 8 weeks on Friday for me, I have lost 22 pounds, the first 6 weeks were the hardest not being able to sit, the draining for me was ok, I drained for two weeks because at first I wasn't eating right but I changed that ASAP, the recovery was ok, I was walking find and doing little stuff around the house myself by the 3rd day, but for the first week I had my friend who recommended the place and my mom stay with me and my friend drove me to the appointments, one one the hardest thing to do and some times to this day it's a challenge is putting on the compression griddle that is the hardest by the 2nd week I was already driving and I went on my own to the appointments but if you have someone that can drive you if you are still draining it's best and I never took the pain medication because I don't like the feeling but everyone is different, I see girls still in pain after 3 weeks after surgery, I still go twice a week the earlier you make your appointments the better because that place gets packed, they have a butt pump machine that helps with the butt but it's broken at the moment I was told last week that it should be in soon, the staff is really nice and helpful if you have any questions let me know
  • Reply
Hi I am scheduled with dr.dimario in 4 days. I've seen some girls with big butts in there but I also do hear a lot of women complain now that I chose him smh...did you ask for a natural looking butt or did you say that you want a large butt? How is the healing process I am going back to work after 2 weeks is that enough time? Can you put pics up?
  • Reply
Hi At first in my initial consultation with him, since I didn't do my research and I didn't know about this website ( so take a wish picture and show him )and I'm 36 a mother of two, I want to look natural, I wasn't flat to start, it was just not proportion right, so I asked him for a proportion butt to my body, than I heard about the way he felt about big huge out of this world butts, so the day of surgery I told him I wanted it bigger than I had described to him initially but I'm pleased with my results, he fixed my problem now I have a nice shape to it and it's well proportioned and two weeks worked for me to be off work as far as the pain goes but I ended up asking for more time off because at my job I sit all day and not being able to sit was hard and than you are so stuffed inside your garment and so compressed that's a little uncomfortable but follow the instructions when it comes to that because that's what helps mold and shape your new body, I hope that helps I still go faithfully twice a week and if you can try to make your appointments as early as possible because that place gets so packed, I turned 8 weeks on Friday I wasn't tracking my results I wish I would have found this website sooner but I will take pics so you girls can see
  • Reply
@yardi27 haven't heard from you in awhile hope all is well
  • Reply
Hi boo @mz.booty I've been in the books like crazy im finishing school in two weeks just been studying likecrazy. Omg!!!!! Ur surgery I in couple days boo i cant wait to c the results.. ur gonna have ur summer body soon
  • Reply
Oh okay! Yeah get that study on :) yes 4 more days left. I met with them again and I told him to give me all my fat back and that I want it as big as he can possibly give me and he said okay! Now I see this girl on your website and I'm getting irritated and nervous but I'll be stern when I go in and I'll make sure who ever brings me ask how many cc's I got. Well glad to hear you are okay. I'll keep updating
  • Reply
@mz.nubooty stop worrying ur gonna get what you want and ur gonna love ur results.... did u buy anything yet ? And did dimario said that he was gonna give u the hips and 800 cc's?
  • Reply
@yardi27 yes, I'm going to make myself have a damn panic attack lol...I'm just a worry wart. He said that he will put the max in without making my butt explode lol I said yes cuz you lose a lot of volume so I need over 800 he said he probably can do a little over 800 cc's it just depends on my body. What I like is that he isn't going to put in just what I want he is worried about my body because the cells need room to get the blood supply to survive so sometimes getting too much can cause complications later like necrosis and I don't want holes in my ass so since I already have an ass I will be fine with 800 I guess don't get me wrong I want all of the fat but as long as it's safe for me! Yes, i bought a few dresses but that's it i want to wait to buy more clothes til after i have sx. Are you ready for your surgery? Did u get all of your supplies yet?
  • Reply
@ mz.nubooty I didn't buy anything nothing at all ...lol im but I need to start buying some stuff next week...im gonna tell him the same thing u told him and im gonna tell him I want my hipss
  • Reply
@yardi27 lol..yes start getting your supplies out the way so it doesn't feel like you are spending a lot of money at one time and you don'don't have to be stressed like some ppl do when they do last minute shopping plus u can just get stuff as u go along like I did. I read you aren't to supposed to swallow arnica so I bought the gel. I didn't buy a squeem I'll get one of them once I shrink up some plus the Faja is going to be tight enough. And, yes get your hips girl..I'm not getting any I want all my fat in my ass lol...
  • Reply
Hey @yardi27 this is mz.nubooty I am responding to your fmla question. I was initially going to take a fmla which is not paid and may require a lot of Dr's paperwork then your job will know all of your business so instead im taking a personal leave and it doesn't guarantee my slot but it won't be filled because I'm only taking 2 weeks and it doesn't require too much but I am going to use my aflac or short term disability that doesn't require detailed paperwork I just want to be as discreet as possible I don't want anyone knowing what I'm doing. That being said if u want to take longer than 2 weeks I would recommend using your fmla because it holds you position hours ect but that also means that you will use all your sick and vacation days also. If you think you can go back in 2 weeks then take a personal leave but make sure you fill out your paperwork asap for whatever you intend to do because it's starting to be vacation time so you don't want to be told you have to take your personal leave at a later date. I hope I was helpful
  • Reply
@mz.nubooty in that case my ass taking stress leave im stressed anyway......lol...I dont want to go back till like a month but with the stress leave I can take up to 6 weeks off.
  • Reply
Ment to say up to 6 months....I cant wait to see ur results since ur before metime is going too slow
  • Reply
Yes....@yardi27 someone told me to do that lol... I already told them I was going out though so it's too late but try it!
  • Reply
Wow...I didn't know you can go out for 6months so that's bangin you will be fully recovered by then. I can't wait either I'll make sure I update. Do you know anyone that has a 6month review? after doing research one doctor said look at 6 month post op pics because those are true results so if u find anyone let me know!
  • Reply
@mz.nubooty I dont know anybody that has a six months review ...but after u get yours done I will. Lmao
  • Reply
@mz.nubooty I think they give you three months at a time but its worth it cause at least u will get paid while you out...plus my job really stressing me the hell out shoot I need a relieve from them anyway
  • Reply
Lmao..yes...I'm going to do a six month review so people can see ithe real results cuz swelling doesn't subside until then
  • Reply
Lol...me too but Its too late for me to use that excuse but I sure will when my body heals so I can take a little vacation and show off my new body
  • Reply
We're scheduled for the same day! I can't believe that we are almost 3 months pre op. When I started this journey, back in October, June seemed so far away!
  • Reply
Oh wait, you changed your date to the 12th. I'm scheduled for the 13th.
  • Reply
Hey @new attitude 2014 are you excited? And who is doing your surgery? Im super hype!!! Did you start buying anything yet?
  • Reply
@new attitude 2014 yeah didn't want to it on friday the 13...lol.
  • Reply